onsdag den 5. oktober 2011

Scrap-sammen i grønt


Et lille kit af mine grønne ting som er i overskud. Sælges for 100+porto
Der er blandt andet 10 stk 15x15 mønsterpapir, 1 ark rubon, 1 flower soft, drops, stickers, 3 forskellige bånd og knapper.
Jeg er ved at forberede pakker i pink og sort også. Glæder mig til at høre om nogen kan få glæde af mit scrap-sammen.
arhh der var jeg vist lidt for nærig med indholdet. Jeg smider lige lidt mere i pakken. Bla. en lille stempelpakke, en sommerfugl, et ark chipboard og lidt mere papir

Solgt til Lone. Håber du får glæde af pakken.

1 kommentar:

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Hej
Jeg har da helt glemt at give en bette kommentar med på vejen.
TUSIND tak for leverancen - og så lige til døren. Så bliver det vist ikke meget bedre :)
Jeg har ikke nået at bruge så meget af det, men jeg har siddet og luret og tænkt tanker .. og jeg skal med garanti nok få en masse sjov og hygge ud af det. Kan varmt anbefale at købe "ukendte pakker" - sjovt at få noget andet, end hvad man normalt kigger efter ;)