tirsdag den 4. oktober 2011

Hvor svært kan det være?

.. åbenbart meget svært. ja for mig i hvert fald. Det der med at blogge jævnligt.
Men nu kommer der da ét indlæg.
Jeg har været af sted igen med de skønne scrap-piger fra Eastcoast scrappers, aka Odderne. Denne gang gik turen til Belgien, og det var en super dejlig tur. Vi drog afsted i to biler. Den obligatoriske gule bus, og Gitte O's nye lille blå. Turen frem og tilbage er en væsentlig del af oplevelsen, og man skal nok være der!
Jeg deltog i nogle dejlige kursuser (hedder det det?) og fik også nogle næsten færdige projekter med hjem, som jeg blogger om snarest.
Dette indlæg handler om noget andet, som så øjensynligt også har været svært. Nemlig at få færdiggjort projekterne fra Hollands turen, som vi var på i.... 2008.
Her er mit færdige projekt, fra mit kursus med Christiane Müller, som hed Frame It. Egentlig fjollet at det har ligget så længe. Det tog ca en halv time og jeg er rigtig glad for resultatet.

1 kommentar:

Linda sagde ...

Hej Ann Dorith, hvor dejligt at se dig blogge igen :-) Og tak for sidst for den skønne tur til Belgien.