søndag den 4. januar 2009

januar udfordring

Udfordringer og skitser er rigtig gode for mig. Det hjælper mig at have et mål og noget konkret at forholde mig til. 2009 er blevet skudt igang med en udfordring fra Gitte aka Fniseodder. Vi skulle lifte dette Jeg glæder mig allerede til næste udfordring som kommer fra Anne. Jeg har selvfølgelig brugt alle mine yndlingsting på det og jounaling som er skrevet ud på min printer lyder:
Udfordringen fra Gitte lød på at lifte et LO, og derpå liste vores 7 yndlingsting. Da jeg jo er ny i denne verden, er alt potentielt min yndlings-ting, så jeg har lavet min liste meget bred. The Scrapcat er med fordi det er der jeg henter rigtig meget inspiration. Mit arbejds-bord, min printer og min corner rounder bruger jeg altid! Og lige nu er jeg ved at finde ud af hvor meget man kan bruge Glimmer Mist, knapper og bånd til. Skulle vi lave denne liste igen om bare en måned eller to, så har jeg nok fundet andre yndlingsting. Men det er også det dejlige med scrap booking, at det udvikler sig - ligesom vi udvikler os – og får udvidet scraplageret  Glimmermist har jeg brugt på den sorte ranke, som jeg har klippet ud i hånden. Resten håber jeg I kan se hvor er brugt.



3 kommentarer:

Gitte Ottosen sagde ...

Det er du godt nok sluppet rigtig godt fra det LO :-) rigtig gode detaljer og jeg er vild med at du har lavet dobbelt billede :-)

Gitte Grønfeldt sagde ...

Lækkert LO i nogle rigtig gode farver - du kan da snart ikke kalde dig nybegynder længere, hva'ba' ?? ;o)

jane sagde ...

Hvor er det bare godt Bæver! man kan altså overhovedet ikke se at du er nybegynder.. jeg er virkelig imponeret! SÅ godt gået!
Det er virkelig fantastisk så langt du er nået på kort tid. Og nu har jeg endelig fået tilføjet dig under min Odder-blog-roll