lørdag den 3. januar 2009

Cyper Crop

Den 28. december deltog jeg i cyper crop på www.thescrapcat.dk
Jeg deltog i flere forskellige udfordringer i løbet af dagen, mens Flemming sørgede for kaffe og mad.
Til nissescrap brugte jeg et billede fra julen 1996, hvor Mads er helt lille og Jonas er ude og åbne døren for julemanden
Til formatscrap brugte jeg et billede af Mads på hans sidste dag i børnehaven. I 2010 skal Mads konfirmeres så jeg er begyndt på hans album - klog af skade!!

Til skitse udfordringen brugte jeg et billede fra en vinterdag mens vi boede på Sølundsvej og huset tager sig ud i bedste Morten Korch stil:
Den sidste udfordring hed godnatscrap og billedet af Matilde som sover i mine arme i badelandet i Skallerup Klit er bare så skønt:
Det var en dejlig dag men jeg fandt da ud af at mit lager af dims og papir er alt for lille. Heldigvis skulle jeg den 30 på tur med nogle scrap-veninder til Unik Hobby og handle ind. Mere om det senere.

Ingen kommentarer: