mandag den 12. januar 2009

fø'rste forældresamtale

Idag har jeg haft min første forældresamtale. Ja for nogen lyder det nok underligt, at det er noget jeg har tænkt kunne være et problem og nu da den er overstået - kan jeg kun være enig.
Det var en ukompliceret opstarts samtale, og det var såmænd både konstruktivt og samtidig meget hyggeligt. Sådan er det nok med mig. Jeg kan gøre mig mange, og til tider unødvendige, overvejelser inden jeg skal prøve noget nyt, og så går det jo som regel smertefrit alligevel.
Jeg har været i Rønbækken i 4 måneder nu, men det føles som om jeg slet ikke har været væk. Det må da være tegn på at min beslutning, om at sige op i vuggestuen var den rigtige. Jonna, min kollega, er stadig sygemeldt med sin arm, så jeg glæder mig til hun kommer tilbage om et par uger.

Ingen kommentarer: