mandag den 4. maj 2009

iform løb i Ålborg

Puha så kom vi endelig frem til d. 2 maj og iform løbet. Vi havde en rigtig hyggelig tur og det var sjovt at være sammen omkring noget andet end arbejde. Tiden blev 39.29 og det synes jeg er helt ok. Jeg var nede og gå nogle gange, og det er jo nok fordi jeg ikke er specielt god til det der med at presse mig selv!!
I maj skal jeg løbe noget mere, blandt andet sammen med Charlotte. Og så er vi i Røbnbækken også meldt til "vi cykler til arbejde". Det giver 22 km på en arbejdsdag, og det er en ok cykelrute, hvis man ser bort fra de mange biler og lastbiler på Skanderborgvej.
Jeg håber på at få skåret et par minutter af min løbetid, og at jeg kan løbe noget længere uden at skulle ned og gå.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Wau hvor er du GOD ! Faldt lige over dig på Scrap Cats forum :O) Jeg har selv løbet flere kvindeløb, 5 km. men når det så bliver vinter, så går jeg i hi som bjørnen..og så kan jeg startet forfra igen :O( Var ellers kommet godt i gang her i det nye år og kom op at løbe 20 min non stop..så blev det påske og camping i sverige...og så er løbeskoene ikke blevet luftet siden..og jeg får SÅ dårlig samvittighed ! Synes du er sej, for det er sgu hårdt at komme igang..men man er umådeligt stolt af sig selv :O) GOD VIND med de fremtide løbeture :O) (og så må jeg vist tage mig selv i ørene!)