onsdag den 15. april 2009

Lift udfordring fra Mia


Mia har udfordret os på tsc, til at lifte en scrapper som ikke ligner det vi selv plejer at lave.
Det var rimelig svært at finde ud af hvem jeg sådan lige skulle lifte - der er joså forfærdelig mange flotte at vælge imellem.... - så jeg fik hjælp af Sabina. Hun fandt et LO til mig, og jeg et til hende. Det LO jeg har liftet er af Marolle og hedder blomster. I kan finde det på hendes blog under marts.
Billedet som jeg har scrappet er et gammelt billede, fra engang vi var på en lille familie tur for at kigge på fuschia'er til haven. Det er min svigermor, Ragnhild og min svigerinde, Hanne, som er fodybet i de fine planter.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

super flot lift du har lavet af mit layout :) tak fordi du viste mig det ! hav en fortsat god aften :)