søndag den 6. september 2009

Messe i Viborg

I går var Matilde og jeg, sammen med Karina, til Kreativ messe i Viborg. Det var en rigtig dejlig tur og selvom jeg handlede for små 1000 kroner så købte jeg ikke så meget impulsivt. Jeg fik en varmluftspistol, som jeg har manglet længe til embossing, og en lille retro flower punch. Så fik jeg lidt julepapir, som jeg ikke havde så meget af, en staz on cleaner og en fiskars oval template. Og så det løse, blandt andet det nye flower soft fra Hobby Boden, som bliver rigtig sjovt at lege med.

Hos Kastaniestrik købte jeg tre fantastiske mini-kits. Jeg skal prøve at strikke små huse. blomster og juletræer. Jeg kender godt til at strikke i uld og valke, men det har været med fritidsgarn og større pinde. I skal nok få de forhåbentlig fine resultater at se. I morgen skal jeg i "strikkeklub", og så er det vel oplagt at strikke:-)

På vejen derned og hjem igen fandt fandt vi 6 geo-caches. De to havde vi godt nok fundet før, så 4 styks kan vi logge.

Ingen kommentarer: