onsdag den 11. marts 2009

BOM forside


Jeg har lavet nogle sider til en BOM og nu har jeg så også fået lavet mig en forside. Jeg har ikke lavet noget jounaling men ladet siden stå ren som den er, kun med title.
Det nederste papir købte jeg af Jeanny på Ejsing - kunne simpelthen ikke stå for den søde bæver. Historen er god, den får i nu ikke, men Bæver er blevet mit kaldenavn blandt Odderne. Blomster og blade er lavet af vellum malet med alcohol inc, og dekoreret med stickles, og så er der lidt andet dims og bling.

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Helt vild flot blomsterranke du har lavet. Flot og enkelt.

Karina sagde ...

WOW det er flot. Og fantastisk med den bæver. Det var da bare DET PERFEKTE stykke papir til en forside til din BOM. Nu kender jeg jo historien hihi.

Smart detalje med overskrifte at der står Bogen om mig oven i de store BOM.